There was an error in this gadget

Thursday, December 3, 2009

umar raya haji

huhu..ustaz cubit pipi umar,moga nanti umar
jadi ustaz jugak..insyaAllah..

Hari raya haji baru ni, kami sefamily balik kampung mlake..asalnye nak balik kemaman, sayangnye banjir tak bagi umar balik kemaman,,,tgu la lagi 2-3 mgu baru jumpe atuk nek.so dikesempatan hari yang mulia ni...mama n papa umar berpakat buat kenduri qqah n cukur jambul umar...(takde jambul pun) ...Alhamdulillah termakbul niat mama n papa..atuk umar jempuk pak usop jadi tukang masak..papa umar kata yum yum kari kambing,tapi mama tak rasa pun...kihkihkih...thanks to uncle bob n auntie su datang bawak daNia jumpe umar...cumil sgh dania pakai riben kaler pink malam tu...seswai la awan dania..hihi

dalam ramai2 tetamu y dtg mama sempat mempromo kan cd y umar pakai ni kepade sumer mommies y ada malam tu...hehe...sape jek pun...kalangan sedare mara y ada baby jek la...memandangkan mama tak bawa balik kg stok cd yang tinggal (rugi2) hehe..so diorg minta mama poskan je..senang jugak macam tu ek..
ujung mgu ni nak g melawat danish pulak...mommy dia nak beli cd jugak,,,aku da oderkan y jenama babyland..sungguh cumil katun spongebob..waaa...sexy la nanti danish pakai cd s.bob kkekeke...umar jgn jeles..nti mama oderkan ntuk umar jgk k....hihi

sakan umar bersiap nak marhaban dibantu pak usunye..huhu...umar join marhaban,lantang betul suara umar marhaban....pak imam senyum jerk..

..err..cukur jambul?nyum nyum...



No comments:

Post a Comment